Svar på komentar!

Jag fick en  anonym fråga, så tänkte svara på den här.

Frågan var om jag tyckte rätt person vann Top Model 15, och mitt svar blir ja! Ibörjan tyckte jag att Ann var jättekonstig, var rädd för henne och förstod inte vad hon gjorde där. Men hon passar verkligen perfekt för Italian Vouge enligt mig! Dock är hon väldigt dålig på den muntliga och sociala biten.. Där var Chelsey bättre, absolut. men jag tror att Chelsey kan klara at bli model utan att ha vunnit titeln, medan Ann nog behövde denna hjälp. Så att Anna vann var bra!
Jag har som sagt inte alltid tyckt hon var bäst, jag gillade verkligen Kayla och Jane med..
Oj, lite långt svar men, hoppas du är nöjd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0