Provet gjort!

Tjeena!
Idag var det ju som sagt nationella prov i biologi! Hade det första lektionen, satt i två timmar.. Rätt jobbigt! men det kändes okej i alla fall, blir nog varken IG eller MVG för mig. Hoppas på VG i alla fall, men det återstår att se! :)

Annars har dagen varit rätt slapp, vi hade bara två lektioner efter provet. Men jag har tjatat hela dagen på att jag kännt mig konstig i kroppen haha! Antingen beror det på att jag läst för mycket biologi så jag börjat tänka flr mycket, fast det känns mer som att en förkylning är på väg! Inte bra alls, men tanke på att jag ska tävla i helgen! Om någon skulle vara intresserad av att komma på tävlingen och kolla lite, så är den i Botkyrka hallen och börjar klockan 13.00. Entré för barn upp till 17 år är 20 kronor tror jag. Haha kommer ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tjej!

2011-03-20 | 13:16:18
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0