Lista

UTSEENDE:
Vilken ögonfärg har du?: Gröna
Hur lång är du?: 167 cm
Vilken hårfärg har du?: Mörkbrunt
Långt eller kort hår?: Långt :)
Piercingar?: Nej inegn peircing här, för öronen räknas väl inte?
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha?: Jag är nöjd, men lite starkare grön kanske?
Hur lång skulle du vilja vara?: Jag är faktiskt rätt nöjd, lite medel sådär! ;)
Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Mörkare brun, nästan svart.
Vill du ha kort eller långt hår: Långt, ännu längre!
Har du lätt för att bli brun?: Japp det har jag väl! :)

SENASTE DU:
Åt?: Nån slags chokladpuddingsgrej.. :D
Drack?: Mjölk
Skrattade riktigt mycket?: Kommer inte ihåg.. Oj nu lät det som om jag aldrig skrattar haha!

VÄNSKAP:
Den som vet mest om dig?: Fanny, fina syster! Sen de närmsta kompisarna, ni vet vilka ni är. 
Den vän som du har känt längst?: 
Moa :) 
Någon du saknar att umgås med?: Moa, Hanna och Ellen, alla vi tillsammans..
Tappat kontaken med någon du saknar?: Ebba 
Någon kompis som bor långt ifrån dig?:
Alla bananas som är utspridda i landet, Norrköping Göteborg osv.. "/
Den du har mest minnen med?: Oj, har många härliga minnen med alla! 

ÖVRIGT:

Sport?: Gymnastik!
Galen eller lugn?: Beror på tillfälle och vem jag är med. Kan vara båda när jag vill. 
Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Jaaaa!
Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Örhängen! Känner mig naken utan.. ;) 
Vad tänker du på just nu? Vem som vinner Top Model, OMG!

Kommentarer
Postat av: ....

Tycker du att rätt person vann top model??

2011-03-22 | 10:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0