YOUTUBE KANAL

Hallå där!
 
Länge sedan sist, även denna gång. Funderar starkt på att återgå till ett mer regelbundet uppdaterande, jag kan tänka mig att det kommer i takt med att skolan sätter igång igen nu till höstterminen.
 
Men tills dess, tycker jag att ni istället ska kika in på min och min syrras "nya" Youtube-kanal! Då vi har en liten hemmastudio så lägger vi då och då upp covers, och det vore superkul med lite visningar och gärna kommentarer! Det skulle vara guld värt. Kanalen heter VeraoFannyBelaieff och länken finns här och på bilden! 
 
Den senaste covern som vi precis lagt upp är av One Directions senaste singel Best Song Ever. Hope you like it! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0