Fredag 15.12

Tjoooo! <3
I natt sov ju som sagt Moa, Hanna och Ellen här. Hade skitmysigt, lilla julafton men julkláppar och allt. Fick ett par söta örhängen och ett sånt där läppsyl typ som smakar Fanta! Såå gott juh! xD

Men dom drog för typ 1 timme sen, nu har jag duschat och så. Ska fixa julfint här hemma idag, köpa gran och så. ^^
Sen måste jag slå in alla julklappar oxå...

Kisses! <3



En väldigt dålig bild...
Men målade iaf naglarna med Moa´s julklapp. Och örhängena är rosa fyrkantiga typ. xD

Kommentarer
Postat av: hanna

härlig kväll :) <3

2009-12-18 | 20:36:11
Postat av: Liza

Fina naglar xD

Jag har också detdär fanta saken :)

2009-12-18 | 21:37:37
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0