10.00

Gomorron! ^^
Är ju hemma idag oxå, så vaknade för typ en timme sen av att framor ringde. Suck, jag ville sova. Men hon undra bara om hon skulle komma över och hålla mig sälskap, men jag tackade nej... Hon vill ju bara väl såklart, men hon blir lite för mycket ibland. (a)
Aja, idag kommer väl bli yttrerligare en dag vid datorn. Brukar bli så när jag är hemma, orkar lixom inte hitta på nåt annat? Men lite måste jag fixa här hemma oxå. Och så funderar jag på att fixa naglarna oxå, har ju ändå så mycket tid. Målade på tårna igår, så gör väl fingrarna idag. ^^

Puss på er! <3333

Kommentarer
Postat av: b,

sv; åh tack så mycket! :) <3

2009-11-23 | 10:36:59
URL: http://bbeccast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0