18.43

Nu är jag hemma, hoppade över träningen... Har inte hänt mkt sen jag skrev sist. Eller jo just det, jag ska få mina älskade skor! Moa och Ellen hade tydligen sett dom typ igår sa dom, så jag gick till Tumba och kollade. Och dom fanns, i min storlek och allt! Så himla glad jag blev asså...! Jag bad typ dom i kassan att lägga in dom, så mamma kunde betala för dom när hon kom hen från jobbet. Hon kommer hit med dom ikväll! xD

Har snackat med Maja rätt länge oxå. Och hon vet inte om hon får åka till sportscamp?! Hon bara måste få... Egentligen var det ju sista året för oss förra året, men sen stod det typ att det var tillåtet för 95:or vecka 4! Så lycklig! Men Maja måste ju kunna oxå, annars blir det inge skojj... =S ;P

Här kommer bilderna jag lovade! xD


Detta är linnet jag köpte! Hahah, jag älskar det... < 3



Och här har ni dagens kläder...! xD

Lila tunika - Kapahl
Svarta strumpbyxor - ?
Svart korfa (ej på bild) - Cubus

Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

snygg outfit!

2009-12-01 | 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0