19.57

Shasha! <333
Är hemma från träningen nu, fast har inte duschat än. Tänkte göra det efter maten, orkar inte nu. Snackade just mej älsklingen Maja, pratade om på onsdag då vi ska träffa Max och antingen Patrik elr Alex. Patrik har tydligen sagt till Maja att Max sa att han ska skjutsa mig på hans kross nån dag! Men hallå, jag har väl inte gått med på det? Vet inte om jag vågar juh! Men Patrik vill iaf skjutsa Maja sa han nu... Jaja, får väl se hur det blir med det. xD


*Bara för att lägga in någon bild*

Så här såg jag iaf ut idag på träningen! xD
Svarta tights, Vitt linne och Svart t-shirt.
Jag vet, den är en Tumba tröja och jag tränar ju i Salem nu, menmen. Hittade ingen annan! ^^

Men ska äta nu, kyss! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0