Alla sjuka typ?

Shaa! <3

Idag slutade jag ännu tidigare än vad vi brukar, slutade 11.00! Hahaha, fett skönt... Men egentligen skulle jag vara med Hanna, Moa, Ellen, Max och Thomas, men så blev det inte. Thomas var sjuk, så då skulle först Hampus med ist, men han pallade tydligen inte. Det gjorde inte jag heller sen, så gick hem istället. (a)
Hörde av Hanna att dom ändå inte hade så kul, haha. Och vems fel kan det vara då?? xD Hahah, Patrik var ju med sen så... Aja.
Så iställer för att var med dom satt jag hemma och tittade på Hannah Montana- The Movie men Fanny. Var ju bra ju! xD (a)

Sen har det väl inte hänt nåt mer idag...? Gjorde verkligen INGENTING idag på lektionerna! Både Maja, Annie och Karin var sjuka, så det var bara jag och Linnea där av oss. Inte så kul kanske... Men ni får krya på er!
Pratade förresten nyss med Maja i 40 minuter, stackarn har haft feber hela dan... =(

Har förresten ont i hela överarmen efter sprutan... Hoppade över träningen på grund av det. Det är ju jättejobbigt! Hoppas verkligen det går över...! -.-

K I S S E S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0