Buljong i kylen...?!

Shoo igen! xD
Har precis målat naglarna. Blev syrrans ljusrosa... Inte så himla fint så ni frå inte se nån bild! Eller just det, cameran funkar ju ändå inte.
Har ätit tortelini oxå, mums! Men hade lite problem när jag skull lag till dom, hittade inte buljongen! Fast mamma sagt att vi hade hemma... Seriöst, letade iskafferiet i typ 10 minuter! Sen gav jag typ upp. Och så öppnade jag kylen och skulle ta fram typ mjölk. Och vad hittar jag då? Jo buljongen ligger ju i kylskåpet! Brukar de göra det? Hahah, är inte bäst i köket precis! xD
Om typ en halvtimme ska jag gå till pappa, så detta kanske blir sista inlägget för idag??
Skriver trologtvis imor igen! <3
Kisses/Vera

Kommentarer
Postat av: Emma :) ♥

Sv; Jag har ungeför 20 - 25 varja dag ;) < 3

2009-11-23 | 21:04:42
URL: http://tyyypemma.blogg.se/
Postat av: Madicken

Åh ge mig tortilini :D

2009-11-24 | 15:01:14
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0