Hiss eller Diss?

Första gången jag gör en Hiss och Diss lista! Tänkte att det skulle vara kul, lite omväxling från de vanliga inläggen. ^^


*Vera Hissar*

- Skolan!
Hahah, jag vet att det låte helt sjukt... Men efter att ha jobbat nu i 2 veckor, ser jag faktiskt fram emot att träffa alla vännerna i skolan igen! Okej, lektionerna är ju inte de roligaste, men iaf bättre än att sitta på ett kontor hela dagrna! (a)

- Riktiga Vänner
Det måste ju vara det bästa som finns. Själv har jag massor av vänner som jag verkligen älskar, som kompisar asså! Livet skulle inte vara värt att leva utan dom... Dom finns alltid där. Man kan skratta eller gråta tillsammans, men det kan oxå vara helt tyst utan att det känns konstigt. I Love My Friends! <333

- Datorer
Jaa, tänk var smarta och nödvändiga det egentligen är? Man är ju typ helt beroende av dom nuförtiden... Fattar inte hur man klarade sig helt utan innan dom uppfanns. Fast då vissta man ju förståss inte att det fanns nåt så bra...


*Vera Dissar*

- Blöta Strumpor
Inte en så stor sak, men det är ju så äcklit! Hatar när man går runt i blöta strumpor. Då tar jag hellre av mig och går barfota, helt klart! ^^

- Att ha ont i halsen
Joo, att var asjuk över huvud taget är urtrist. Men just ont i halsen är ju så irriterande! Inte får man träna, fast man mår bra i övrigt. Och sen blir man hes så att man inte kan prata. Sjukt jobbigt! Sjunga kan man ju inte heller, och det är jag typ beroende av! Hahahaha... xD 

- Köpa julklappar
Såklart gillar jag att ge julklpaar till vännerna och familjen, men just att köpa dom? Nej, man går runt och letar hur mycket som helt efter den perfekta presenten, och hittar den aldrig... Och sen blir man av med så mycket pengar! Seriöst, kan typ inte köpa något till mig själv under hela november och december, bar aför att ha råd med allas julklappar... =S


Kisses! <333

KOMENTERA!






Kommentarer
Postat av: Elin

Jag håller med dej om mkt på hiss och diss listan!:)

2009-12-01 | 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0