Första Prao-dagen

Shaa! <3
Är hemma från PRAOn nu... Har väl gåt bra. Fick typ sortera papper och så, sen fick jag en dator jag kunde sitta vid! Hade en timmes lunch så då gick jag och kollade i lite affärer. Ska nog ta mer pengar nån dag så jag kan köpa nåt...
Hahah, men sen när jag skulle hem gick det väl lite sämre! Var på Åhléns med Gittan, så åkte direkt ner till tunnelbanan där ifrån. Men jag hittar lixom inte så bra vid centralen så kom nästan vilse! xD Hahaha, men ringde mamma 2 ggr och hon förklarade. Så till slut kom man iaf hem! (a)

Har träning kl 18, fristående... På tal om träning ska vi till Lillsved på luciahelgen! Jippie, älskar Lillsved asså! Mkt minnen därifrån... Men kanske måste åka tidigare på söndag, för sk apå en luciskonsert med pappa då. Jaja, det funkar nog. ^^

Kisses <333


Kommentarer
Postat av: 'S O F I

Sv; videorna blev lite hackiga men jag kan ju alltid lägga ut dom ändå, får se när jag orkar :)

2009-11-16 | 18:32:21
URL: http://ohsufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0