Fredag, sjuk

Shaa!
I'm still sick... Mår skit asså, usch. Sen jag skrev igår har jag dessutom blött näsblod typ 10 ggr! Bara för jag måste snyta mig hela tiden. Kan fortfarande inte prata, men febern har försvunnit. Eller åt minståne gått ner.
Mamma var inte hemma med mig idag, som hon var igår, så jag har suttit hemma själv framför teven hela dagen, jättekul... Fanny kom hem ett tag oxå, men nu åkte hon typ ner till Tumba med hennes kompisar. Vill oxå dit och köpa mnia skor! Jag har ju sagt att jag ska köpa dom, men vill göra det nu!!! xD
Ska nog ta någon halstablett nu, och kanske hostmedicin..?
Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack!

Du har också fina bilder.

Kram.^^

2009-11-20 | 17:40:14
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0