Fredag den trettonde

Sista dagen i skolan på två veckor!! Kommer ha prao de två kommande veckorna, ska jobba på en reklamfirma inne i stan. Ska fakriskt bli rätt kul, tror jag... xD
Idag hade vi iaf andra delen av biologiprovet, kändes väl bra. Och spanska läxan fick oxå bra, hade 36/37 rätt! ^^
Annie var i skolan igen idag oxå, nice! Men Maja är fortfarande sjuk... Pratade med henne idag igen (ofc!) och hon sa att hon iaf mådde lite bättre. Febern hade gått ner...
Wellwell, åt precis taccos, mums! Fast hade inte köttfärs i utan kyckling och annat typ kött? Gott var det iaf. Snart börjar Idol, ska väl kolla in lite bloggar innan jag fastnar vid teven. (a)
Just det, idag var det ju fredag den 13:de! Fast jag klarade mig rätt bra... xD Vet inte riktigt om jag tror på det där? Men att man får otur av A-brunnar tror jag på, hahaha! xD (a)
Snälla Komentera!

Puss o Kram <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0