Fullt upp hela dagen

Helluw! <3
Idag har jag haft rätt fullt upp... När vi kom till mamma imorse åkte vi typ direkt till Hornbach (?) och kollade på färg och sånt till mitt och till Fannys rum. Hade typ fett svårt att välja juh! Men till slut blev det en typ mörkrosa fondvägg och ett svart typ stort väggklistermärke. Kommer nog bli rätt fint, hoppas jag! ^^
Nu sitter jag och pratar med Maja i telefon, pratar typ om hur vi ska ta oss till våra praoställen. Fett jobbigt med alla tåg och så...! -.-
Har ju varit på träning oxå. Gick väl sådär, men var inge kul faktiskt. Körde bara hopp... Menmen, har ju inte tränat på en vecka så lite skönt var det iaf att komma igång.
Men ska ner och duscha nu. Eller när jag snackat klart med Maja! xD

K I S S E S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0