Natti!

Shaa!
Har faktiskt haft fler läsare än vanligt idag! Och även fler komenterar, tack för det sånt gillar jag juh! <3
Tittade på Top Model förut, och Teyona van! Hon var faktisk fett bra, men har inte riktigt hejat på henne ändå? Men en värdig vinnare, helt klart.
Hahah, sen hade jag, Mami och Fanny värsta diskusionen om hur vi såg ut! Vi lekte typ modeller framför spegeln, hehe. Men fett kul hade vi! (a)
Ska typ ner och lägga mig nu, rätt tidigt men är trött så...Eller sk anog dricka en kopp te först! Bra för halsen, och så himla gott! Blir hemma imorn oxå. Senare ska jag ju till pappa oxå, undrar om har har datorn där? Ska övertala honom att ta hem sin jobbdator, så jag kan skriva! xD

Godnatt alla sötnosar! <333


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt kindly unspoken med Kate Voegele (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/november/kate-voegele-kindly-unspoken-one-tree-hill.html#comment

2009-11-22 | 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0