Ogilvy Group - Min Prao

Sitter på kontoret nu, men har rast så får sitta vid datorn. Ojoj, det där lät vuxet... xD
Hahah, men tog lite varm choklad, verkligen varm kan man säga! Brände tungan... =
Idag åkte jag hit med Moa och Ellen, elr iaf till centralen. Imorn hänger nog Maja med en bit oxå... <3
Har redan hunnit fixa mkt här, dom ska ha nåt möte så jag fixa fruktsallad och så. Såg riktigt god ut, jag vill oxå vara med på mötet! Höhöh... xD

Sa jag förretsnen det där med nymåne igår?
När jag kom hit berättade en att det var nymåne, och att man brukade vara extra flamsig och skrattig då. Det stämde ju! Både igårmorse här och igår på träningen skrattade sjukt mycket! Hahahah, min tränare Carro tyckte att vi skulle börja skriva "Flams med Carro" på schemat ist för friståendeträning... Hahah! ^^

Men jag skriver mer senare, antingen hemma elr här.
PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0