Onsdag

Förlåt att jag inte uppdaterade något igår, hade inte tillgång till någon dator. Nu är jag på jobbet igen. Har inget att göra...
Men igår hande väl inte så himla mycket. Var här, fick slå in lite julklappar och fixa lite med pärmar... Just det, igår på lunchen köpte jag ett linne! Ska lägga in bild när jag kommer hem... Efter jobbet var vi på Ikea och kollade på sängar till pappas nya hus. Ska få 1.20  säng, fett skönt! xD
Fick lite idéer till hur mitt rum ska se ut oxå, det blir vitt och grönt. Utgår från två roliga tavlor... ^^

Idag ska jag äta lunch med Moa och Ellen, dom jobbar ju på ett matställe så ska träffas där. Men vet inte vart det ligger! Hahah, dom får möta mig...

K i s s e s


Kommentarer
Postat av: Karolina Pettersson.♥

Nu är bloggtävlingen igång på min blogg, läs mera på http://sessankarro.blogg.se/2009/november/-bloggtavlingen-ar-igang.html#comment



Skriv om bloggtävlingen på din blogg, Msn, Facebook, Bilddagbok, Playahead, inte vet jag vad ni är inne på? :p Men få folket att rösta på er nu!♥

2009-11-25 | 16:44:23
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0