Rubrik?

Tjoo! <3
Är hemma nu, elr har varit det ett tag. Fick gå halv 3, sen tog jag tåget hem.HiIttade iaf rätt idag, hahah! Moa och Ellen åkte tydligen samma tåg men en annan vagn tyvärr. Förretsen satte sig Simon i hb mitt emot mig, fast tror inte det var meningen precis. Han såg lite nervös ut när han såg att det var jag! xD
Men sen träffa jag Moa och Ellen i Tumba, men Moa skulle direkt vidare till träningen. Jag och Ellen kollade lite på H&M medans vi väntade på bussen... Gick förbi Robin och Saman men dom hälsade inte. Fegisar! xD (aa)
Aja, sen kom Maja över ett tag, gjorde inget speciellt..? Vi tar nog förresten samma buss imorn, trevligt trevligt! ^^

Testade ett par Uggs idag oxå, ska köpa dom imorn elr senare i veckan. Jaa! xD
Sen på lunchen såg jag ett skitkul linne jag vill ha. Men vet inte om jag har pengar till det just nu. Måste lixom köpa massa julklappar snart... =S Hittae ett par snygga klackskor oxå, men dom får väl oxå vänta.

Ska snart äta, är fett hungrig!!! ;P
Puss puss! <3


En väldigt dålig bild på dagens enkla kläder...

Rosa linne - Lager 157 (utförsäljning)
Ljusblå jeanstights - Kapahl
Svart kofta - Cubus



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilka fina kläder. Du har bra Klädsmak.

2009-11-20 | 16:32:40
URL: http://hastjenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0