Sjuk

Jaa, som ni ser på rubriken mår jag inte riktigt bra... Imorse trodde jag det bara var tillfälligt så åkte in till stan ändå. Det var förresten proppfullt på tåget! Fick stå packade som sillar... Jaja, jag var bara på jobbet i en timme, sen sa dom att jag skulle gå hem. Så då gjorde jag det. (a)
Kollade lite i Tumba Centrum idag oxå, medans jag väntade på bussen. Tittade på skorna jag ska köpa igen, och nu ser jag att det inte är samma märke som Moa och Majas...? Hm, undrar om detta är bättre elr sämre. Vill ju inte ha sånna som man börjar trampa in på en gång, eller sånna som blir helt förstörda i vatten. Ska nog kolla upp det där så snart som möjligt... Mötte Jacob i centrum oxå. Han hälsade iaf, till skillnad från vissa andra! xD Hahah, men vet inte om han hörde att jag hälsade tillbax, är ju så hes... =S
Ska göra nån lunch nu. Glömde såklart matlådan på jobbet, så får väl fixa nåt annat. Jag som var så sugen på tortillini! ^^

Puss och Kram <333


Hahah, så ser typ jag ut just nu! Sitter till och med i en grön fotölj... xD


Kommentarer
Postat av: Emma< 3

Heh, rolig bild xD Hoppas du blir bättre< 3

2009-11-18 | 18:16:18
URL: http://koisemois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0