Slut..?!

Är så himla ledsen!
Har varit i Tumba nu, skulle ju köpa skorna. Men gissa vad, dom finns inte kvar!! Jag som verkligen siktat in mig på att köpa dom, hade jag bara haft pengar i veckan skulle dom varit mina nu! Så ledsen asså... Seriöst, började lixom gråta mitt i Tumba Centrum..! Så nu är jag på fett dåligt humör. Men mamma frågade sen om de skulle komma in igen sen, men det var något problem med deras leverans så kanske inte! Men om de kommer är det isf inte rea längre... -.-
Ville bara säga det, skriva av mig lite. :'(

Men nu sa mamma nåt. En likadan butik finns i Huddinge! Omg, tänk om dom finns kvar där?! *Håller tummarna*
Ska ringa och kolla om dom kan lägga undan ett par! Fast kan ju inte ringa nu, det är söndag och dom har stängt nu... =( Men ska ringa imorn!!

Puss <3


Buähää....! D'=


Kommentarer
Postat av: Karolina Pettersson.

Svar; Haha sant, nu är copyright grejen borta :) <3

2009-11-22 | 15:57:28
URL: http://sessankarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0