Söndag kväll

Tjoo! <3
Ligger på mammas säng och skriver igen... Har duschat precis, första gången här! Finns typ hundra olika strålar att välja mellan... xD
Hahah, men har fått hit alla kläder nu oxå, lagt in de i klädkammaren. Tog fett lång tid att välja vilka jag skulle ha i vilket hus, hehe. Menmen, det blev nog bra.
Idag hade jag ju träning oxå... Gick väl sådär. Har ju tävling om en vecka så vi tränade inför den. Men i slutet när jag körde rondat sträkt salto som jag ska tävla med, så typ ramlade jag av air-tracket och landa på rumpan på golvet! Ajaj, gjorde ont... Men körde en gång till direkt, så blev inte rädd elr så. Det som alltid brukar gå så bra...? Har ändå lite ont i ryggen nu... =(

Ska nog titta lite på teve nu. Är det inte Ensam mamma söker? Eller har det slutat? Ska iaf kolla.
Godnatt på er, skriver nog inget mer idag! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0