Städat, hela dagen typ

Tjo!
Efter att jag skrev det förra inlägget duschade jag som jag sa. Gjorde en hårinpackning, det blev rätt bra faktiskt. Sen har jag städat typ hela nedervåningen och mitt rum... Inte så kul precis, men det blev iaf fint. Pratade precis med Maja oxå, sötnosen har köppt UGGS idag! Svarta, vill oxå ha ju! Ska köpa så snabbt som möjligt asså, I Need Uggs! xD
Hahah, Hanna frågade förut om jag ville hänga med till Mathias men alla typ. Men kunde ju inte... Men får väl träffas en annan dag då! <3


Hahah, Fanny och jag rensade vår låda i köket oxå. Kan inte fatta hur det alltid är så mkt grejer där!



Fanny tog kort på mig när jag damsög... Gud, vad fin man blev då, hahaah! Ser ut som mitt hår är typ jättekort? Aja, jag bjuder på den.

Puss på er! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0