Tisdag

Tjoo Bloggen! <3
Har inte kunnat skriva på ett tag nu igen, inget internet... -.-
Men får väl berätta lit eom vad jag gjort och så.
I lördags var jag ute med  Maja, Moa, Hanna, Max, Patrik och Tomas. Var väl skojj, men Partik och Tomas sa typ ingenting! Fett osociala ju... Men iaf, Hanna och Max passar verkligen bra ihop tycker jag! Skitsöta tillsammans, hoppas det blir nåt seriöst mellan dom. För deras skull! <3
Sen i söndags var det Järfällacuppen. Tävlade i klass B, tänkte ju först vara i C men så blev det inte... Men det gickväl sådär tycker jag. Kom 9 av 14 i både hopp och tumbling, och sen 10 av 14 i fristående. Det var skitsnyggt i början, men sen i slutet blev allt typ fel? Har aldrig blivit så förut, menmen. Ska lägga upp klippet när vi körde, när det kommit ut på youtube.  ^^
Min sträkta salto blev iaf lyckad! Hade ju aldrig gjort en på tävling eller tumbling innan. Stolt*

Idag tog vi förresten sprutan mot svininfluensan i skolan! Var fett nervös innan... Det gjorde faktiskt rätt ont när man tog den, men nu känns det inte alls. Men Maja mådde inte precis bra efter att ha tagit den... Stackare! <3

Puss puss! <3333
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilka varv va du med på? <3

Kram

2009-11-10 | 17:33:53
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

Vad menar du med handstående varv. o.O

2009-11-10 | 20:19:49
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0