Torsdag 14.23

Tjooo! <3
Det blev ingen mer uppdatering igår kväll, fast jag sa det... Hade träning så han inte.
Menmen, nu är jag på jobbet igen, sista dan imorn! Håller på med ett evighetsjobb, kopierat typ in några skivor till datorn. Får iaf sitta vid en MacBook dator! Vill ju ha en sån, men det är ju tydligen bara för sjuorna... Fortfarande irriterad på det asså! -.-
Ska på träning ikväll oxå, den är frivillig men har ändå inget annat för mig. Sen ska jag verkligen försöka hinna skriva lite. Tänkte lägga in bild på dagens outfit och på linnet jag köpt förut. ^^
Kisses! <33
Glöm Inte Att Rösta På Mig I Sessankarro's Bloggtävling! xD

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Såg att du svarat på ett inlägg angående böckerna som True blood är baserade på. Just nu kan du vinna boken som säsong 1 utspelar sig på! gå in på http://omtvserier.se/true-blood-tavling/

2009-11-26 | 18:28:36
URL: http://omtvserier.se/true-blood-tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0