Remember Me

Godmorron! <3
Imorse väckte mamma mig halv 10 typ.. Men det kändes som om kl var typ 7.
Idag ska jag, Maja och Annie på bio, ska se Remember Me! Vi är kanske lite efter som inte sett den än men. Innan tror jag vi ska vara en stund hos Annie eller nåt. Sen får vi skjuts till Heron City av hennes föräldrar. Bion börjar typ halv 7, men vi käkar väl där innan eller så.
Nu ska jag ner och duscha.
Pusspuss! <333


Hm... Det stör mig faktiskt lite att Edward ( okej, Robert Pattison) är med en annan tjej än Kristen här. xD <3

Kommentarer
Postat av: bbecca the man ;]

Remember Me är en otrolig film! Du kommer glömma att du sitter inne i en bio salong man blir hellt uppslukad av filmen! Och i slutet går det inte att hålla tårarna inom sig, det blir bara för hemskt! Åh, det går inte att förklara. En av de bästa filmerna jag sett! :'D <3

2010-04-10 | 11:01:37
URL: http://bbeccast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0