-.-

Jag tror jag är död, eller nåt.

Har varit på träning, sjukt jobbigt det var! I början gick allt jättebra, uppvärmningen gick ovanligt bra, på tumbling testade jag sträkt salto med halv skruv... Men sista halvtimmen, usch! Hade styrka, och omg vad trött jag blev. Sammanlagt ködre vi 86 armhävningar, 76 upphopp och 76 situps + massa springövningar!
Seriöst kommer inte kunna gå ens imorn. Men vill man vara tränad, så är det väl bara att bita ihop! ^^

Ska duscha efter Fanny nu. Sen käka lite semla, sen sova. Trött!
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Emma - äkta blondin

Sv; tack :D

2010-01-24 | 20:12:03
URL: http://emmaliberg.blogg.se/
Postat av: hana

shit vi gör typ nästan aldrig så mkt armhävningar, vi börjar klaga vid 20 (a) <3

2010-01-25 | 16:59:48
Postat av: Liza

Gör du rondat flickis salto eller bara rondat salto?? <3

2010-01-27 | 16:27:26
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0