Onsdag och torsdag

OBS, detta inlägget skulle ha publicerats i torsdags kväll!! xD

Onsdag:
Paniiiiik! Jag kom försent till träningen. Sen efter hittade jag inte min mobil någonstans! Inta i fickorna, inte i väskan, inte i haller, inte i bilen. När jag kom hem började jag storgråta! Seriöst, jag sjönk ihop mot väggen... Har aldrig gråtigt så mkt för en sak! Men sen ringde pappa till reseptionen där jag tränar, och dom hade hittat en mobil ute i snön! Omg, började typ gråta ännu mer då, glädjetårar typ.. Men vi åkte iaf och hämtade den direkt. Haha, var tvungen av pappa att krama killen som tagit hand om den, som tack! Pinsamt värre... Inte för att han var snygg, men jag hade liksom mascara i hela ansikter, och helt rödgråtna ögon...
Nu har jag ingen mobl, för den måste in på sörvis och fixas! Tänk er typ en vecka utan mobil lixom, inte kul!!!

Torsdag:
Vanlig dag typ? Jag och Maja fick värsta skrattakacken på so:n, seriöst! Skratta så tårarna rann... Det vi skrattade åt var typ att Max, Hampus och Salman satt och pratade om att raka sig... Skägget alltså. Salman sa att han skulle använda en osthyvel, hahahah! Sen när Maja skratta gjorde hon värsta grisljudet, då började man ja garva ännu mera... xD <3
Sen hade vi iaf träning... Gick bra, tror jag? Sen var det att skriva på den där tekniska rapport-grejen. Sjuukt tråkigt! -.-

Puss puss på er! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0