Hiss/Diss



* MER SNÖ!
   Nej, usch på det. Vart är våren lixom? Okej det är bara januari, men man har tröttnat på snön nu! Och alla jobbiga, onödiga kläder man måste ha på sig, bara för att slippa frysa ihjäl.. -.- Diss!

* DUBBADE PROGRAM!
Gaah, varför? Så svårt kan det väl inte vara att hinna med att läsa, eller? Kan man inte läsa, får man väl börja titta på andra program. För vi vill ha orginalröstern, och slippa se alla mima helt fel... :(

* PENGAKRIS
Okej, vi i Sverige har ändå rätt mycket pengar. Ändå slösar vi bort dom på allt och inget, och vi vill alltid ha mer! Jag själv, känner att jag verkligen skulle vilja ha en bättre ekonomi, at kunna köpa först och tänkta sen istället för tvärt om. Diss på tomma plånböcker här! xD




* BRUNA BEN!
Åh, sommar, bruna ben, korta shorts... Kan det bli snyggare? Nej men seriöst, ska verkligen sola 24/7 inför sommaren, haha. Någon som hänger på? <3

* BÄRBARA DATORER
Fick ju en i julklapp, så härligt! Istället för att alltid behöva sitta på nån gammal skrivbordsstol, kan man sitta vart man vill. Soffan, sängen, golvet (?)... Men stationära datorer har ju såklart också sina fördelar, måsyteinte laddas hela tiden till exempel. =)

* HJÄLPFONDER (eller vad det heter)
Jag älskar människor som bryr sig! Och då menar jag inte bara om sig själva, utan andra som behöver hjälp på olika sätt. Till exempel situationen i Haiti, vad många goda människor det finns som fakiskt bidrar med pengar för at dom där borta ska få det bättre. Stor hiss på det! ^^

Kommentarer
Postat av: Becka

Ja diss på snö!

2010-01-27 | 21:01:36
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: vera

sv: jag verkligen!! auuuw tack så jätte mycket!!håller med uheee ingen mer snö nu TACK!!(:

2010-01-28 | 14:20:20
URL: http://veera.devote.se
Postat av: Fanny < 3

Aw, vad fin blogg du har! ^^

2010-01-31 | 12:26:03
URL: http://sweetandfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0