Läskig natt?

Gomorron! <3
Är trött... Somnade typ vid 1 igår. Sen vid typ 5 vakna jag av att Fanny skrek;
-Vad händer? Pappa? Vad händer?!
Fick typ oxå panik då, hörde något plågat skrik nerifrån. Min första tanke var att Fleecan (min katt) plågades... och aa, ni fattar. Pappa var redan nere. Han kom upp. Fleecan var nog okej, men hon hade bråkat med en annan katt som kommit in i vårt hus?! Hade lite svårt att somna om sen... :S

Men idag ska jag i alla fall hjälpa till att packa och städa inför fotorgaferingen och flytten... Det är en del saker att fixa kan man säga. -.-
Just det, sista chansen att ställa frågor idag! Jag avslutar frågestunden ikväll. ^^
Pusspuss! <333

Kommentarer
Postat av: Cajsa

sv: Det spelar ingen roll :D

2010-01-06 | 12:21:44
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Postat av: Cajsa

(var ju inte klar) men de ska ju minst kunna passa ramarna i headern ;)

2010-01-06 | 12:22:26
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0