Mitt 2009

Nu tänkte jag göra nån slags lista eller utverdering av mitt år 2009. Lite sent kanske men aja. xD


Låtarna:


Rap das armas - Cidinho & Doca


On fire - Crossfire

Dessa låtar kommer nog alltid att påminna mig om året och veckan på SportsCamp. Låtarna spelades hela tiden, hade aldrig hört dom innan men man lärde sig dom snabbt. Har många härliga minnen därifrån... ^^


Platserna:

Hotellet på Kreta! Så härlig vi hade det där... Nästan hela tiden dårå. Men skulle i alla fall helt klart kunna tänka mig att åka dit igen. <3


Människorna:

Hm... Här är det ju typ omöjligt att välja! Finns så många som gjort mitt år. Till exempel Maja, som jag blivit ännu närmare vän med under året. Och Moa, Hanna, Ellen, Fanny... Nej, kan inte välja någon. Alla är bäst! xD


Inköpen:

Självklart har jag köpt en massa saker som jag gillar. Men en sak jag verkligen fastnade för var klänningen jag hade på skolavslutningen i sommras! Det är den jag har på headern... Och sen gillar jag också de här två linnena och jeansen och jeanstightsen! <3
  Thumbnail Thumbnail 


Förändringarna/Nyheterna:

Att mamma flyttade ifrån pappa måste ju vara det största. Sen att jag började umgås med nya personer, som typ Max och Alexander. Säkert har det vart fler förändringar, men kommer inte på nåt nu... ^^


Aja, där fick ni en lista... Inte den bästa kanske, men i all afall något! Nu tycker jag också ni ska komentera! Det skulle göra mig glaaad! xD <3
Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Julia

Snälla kan du kolla på min blogg och kommentera för ingen gör det:(

2010-01-02 | 15:44:03
URL: http://glittersparklegirl.blogg.se/
Postat av: hanna

OMG ! sportscamp låten !! :D:D:D <33

2010-01-02 | 18:12:41
Postat av: Fanny < 3

Härliga låtar! ^^

2010-01-02 | 18:26:59
URL: http://sweetandfanny.blogg.se/
Postat av: J'<3

sv; haha a uggs är rätt sköna, men dom är ju ferkligen inte så tåliga när det är snö och den börjar bli blöt. Då är dom en jävla dåliga <3!

2010-01-02 | 18:41:35
URL: http://sthlmsbruud.blogg.se/
Postat av: Liza

Bra låtar!! SNygga kläder! ^^)

2010-01-02 | 22:43:39
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågesport, det finns massa frågor jag vill ställa <3

2010-01-03 | 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0