Onsdag 21.47

Så, nu är man färdig duschad och fräsch. ^^
Idag var en rätt skön dag faktiskt. Fick Vg+ på ett matteprov, där jag seriöst trodde jag skulle få Ig...
Men sen slutade vi ju innan lunch, vid 12 typ. Grymt sköönt! <3
Jag och Maja gick först hem till henne, men sen efter ett tag grog vi hem till Max istället och var med honom och Partik. Gjorde inget speciellt, sknackade, fick veta en del... Inget jag tänker säga, haha. xD
Men i alla fall, så fick Maja och jag skjuts hem vid halv 5 kanske?
Då käkade jag tidig middag, innan jag åkte till träningen. Det var kul, men gick inge vidare bra...
Har ju inte tränat på en månad som sagt, så jag förväntade mig inget heller.

Nu ska jag i alla fall vara inne på datan ett tag till. Sen typ sova?
Puss och godnatt på er!! <3

Ojdå, glömde publicera inlägget förut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0