Stress?!

Shoo! <3
Nu sitter man vid datanoch lyssnar på musik... Maja, Hanna, Max och Patrik ar varit här, men dom drog just hem. Gjorde väl inget speciellt, skrattade en del och så. Men dom var typ i backen och åkte innan, jag var inte med för jag är ju förkyld så... Men sen ringde Maja och sa att dom kommer om en kvart! Och på den lilla kvarten skulle då jag duscha och byta om lixom?! Hahah, lite stressigt... Sen knacka dom, så han inte fixa mitt blöta hår, inte sminka mig, inte städa... Men aja, sånt är livet ibland. xD

Mamma och Fanny har förretsen köpt Harry Potter Och Halvblodsprinsen! Jag har faktiskt inte sett den, fast den kom ut i somras...

Eftersom någon Anonym ville att jag skulle ha en frågestund så ska jag ha det! I ett nytt inlägg...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0