Svar på Frågorna

Elin om Fråga På!:
SV: Varse :D Självklart har jag det :D

1. Vad är din favo läsk?
2. Favorit låt?
3. Vilka bloggar läser du?
4. Vad brukar du göra på fritiden?
5. Favorit godis?
IP: 83.183.207.20

Svar:
04 Januari, 19:16
1. Hm... Julmust! Sen kommer CocaCola. ^^
2. Det varierar typ hela tiden, men gillar Send It On, The Climb, Crazier, Viva La Vida o.s.v.
3. Jag läser väldigt många bloggar, hehe! Kända bloggar jag läser är Kissies, Paows, Dessies, Fokis, Kenzas och Egoinas (tack Hanna för tippset!). Sen läser jag massa småbloggar oxå, bla folk från skolan och så. xD
4. På fritiden tränar jag gymnastik, det tar upp rätt mycket tid... Sen umgås jag ju såklart också med kompisar och familen! <3
5. Choklad! Hahah, I Love It, problemet är att man får finnar av det... usch. sen älskar jag också godiset fudgh eller vad det heter, typ fyrkantiga grejer. Haha! ;P


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Liza om Fråga På!:
Vad kan du göra på gympan?
Favorit maträtt?
Villket land gillar du mest?
Har du pojkvän? x)
IP: 83.251.52.71

Svar:
1. Jag kan bland annat göra flickis, salto (grupperad och sträkt), handvolt volt (okej, bara på air-track), frivolt (grupperad,pik, sträkt, halvskruv) och överslag och rondat på pegasus. xD
2. Hemlagat! Typ kött, bla dillkött, stek och sånt. ^^
3. Älskar Sverige, men gillar också typ Spanien och andra varma länder!
4. Hihih, nej det har jag inte. Singel! xD
05 Januari, 16:14

-------------------------------------------------------------------------------------
E om Fråga På!:
vilka är bäst i ditt gympa lag, vet att det kan vara svårt men nämn några som är bra :)
har du rökt?
har du druckit?
tycker du att du är bra på gympa?
ska din syrra börja på din gympa?
kan du inte lägga in ett videoklipp på någon tävling eller så, om ni har det inspelat såklart :)
IP: 90.230.66.179

Svar:
1. Oj... alla är bra, men sen har man ju sina specialliteter! Kim är grym på flikkis till exempel, och Elin på frivolt. Sen är Carro B, Schakline (?) och Jessika väldigt duktiga! <3
2. Nej, aldrig. Usch för sånt äckel! xD
3. Samma här, nej. Eller asså, smakat hemma, men aldrig druckit så.
4. Ehm... ibland, iblan inte. Beror på vem man gämför med. Har lugnt blivit bättre än förr, men har en del kvar om man säger så, haha!
5. Japp, Fanny och några av hennes kompisar börjag nu till vårterminen. ^^
6. Jag har faktisk gjort det förut... Men kan väl lägga upp ett igen om du vill!
05 Januari, 21:44



Hm... inte dom bästa men aja, dom får duga! Annars är det bara att söka på fler på youtube! <3



----------------------------------------------------------------------------------------------
olivia om Fråga På!:
vad gör du på fritiden?
har du några djur
IP: 195.216.39.89

Svar:
1. Har redan svarat på det men... Jag tränar gymnastik ungefär 5-10 timmar i veckan. Sen umgås jag med vännerna och familjen! ^^
2. Jaa, jag har världens gulligaste och finaste katt, hon heter Fleecan! Det uttalas som Flisan... xD 

06Januari,
18:36
---------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för all frågor! <3
Kisses!

Kommentarer
Postat av: hanna

visst är egoinas bra, skit rolig ! :D <33333

2010-01-06 | 20:02:32
Postat av: Liza

På sista varvet på första klippet, vad gör du då?? :)

2010-01-06 | 21:42:11
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

står du först då? <3

2010-01-07 | 13:27:46
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Liza

Vilken plats kom ni på?? :) :D

2010-01-07 | 13:29:47
URL: http://liiziz.blogg.se/
Postat av: Isabell (: <33

Hur gammal och vad heter du ? (;

2010-01-08 | 12:14:07
URL: http://isaabbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0