Midsommarafton

Glad midsommar på er! <3

Japp, idag är det midsommarafton. Trevligt. Som vanligt så ska vi vara hos Moa tillsammans med deras släkt. Det är älltid lite härligt. Ska dit typ 12, så ska snart fixa iordning mig. Har redan varit där en sväng förretsen, kollade vid stången och bar hit deras sängkläder. Vi ska ju vara hos dom, men sen sover dom här för att deras hus är fullt an deras andra gäster, haha!
Men jag ska iaf ha det blommiga klänningen jag köpte för ett tag sen, och så jeansjackan över. På kvällen alltså.. tror inte det behövs nån jacka nu precis!
Puss! <333

Kommentarer
Postat av: Liza<3

Jaa det ska alltid vara fult väder, men idag fick man iaf lite sol! :)

2010-06-25 | 22:19:57
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0