Typ sista skoldagen

Tjoo! <3
Det har varit en väldigt tråkig och onödig dag idag kan man säga. Ingen riktig lektion, så varför skulle man ens komma dit? Menmen. Fick kolla på matteprovet, alla rätt ju! Sen en mindre bra sak.. Våran kemi/biologi lärare ska sluta! Asså usch, hon var ju seriöst den bästa läraren också.. Får nån ny till hösten. Känns som om mina betyg i ämnena kommer sänkas också eller nåt. Höll förresten på att börja grina när hon sa det..
Men aa. Kollade på en film också på svenska och so:n. Slumdog Millioner hette den typ, och den var faktiskt bra!

Sen slutade vi, en lektion tidigare. Sitter hemma och är trött som bara den..
Och juste. Ni vet jeansjackan jag köpte, jag måste typ lämna tillbaka den. Den var skitsnygg och jag gillar den, men den sitter för tight över axlarna typ. Så himla typiskt. Och jag testade en stötte storlek, men då blir ärmarna typ enorma? Så får väl kolla etfer en annan modell.. Synd.
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0