Gamla minnen

Shoo! <3
Vaknade vid 9 idag. Max smsade och frågade om jag skulle med in till stan, vore väl kul men så himla tråkigt väder så.. Har istället rensat och sorterat gamla skolgrejer, gud vad kul och gulligt! Asså man fick så många minnen, kommer verkligen ihåg allt. Typ när jag, Moa, Hanna och Ellen skrev Europaresan i 5:an, när jag och Maja skrev en trollberättelse, och när jag och Elin skrev om en sjöstjärna... Haha!
Men är snart klar med allt sånt. Fast om några veckor komme rju ännu fler saker, då från 8:an..

Ikväll ska jag och Fanny iaf till Jim och Jennifer. Annie kommer också, roligt roligt! Ska sova där och typ kolla på Eurovision grejen. Bara jag som tycker det var dåligt att inte Anna kom med? Hon var seriöst rätt bra ju..
Kisses! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad vi bråkade när vi skrev den xd fast vi hade riktigt kul oxå ! :) <3

2010-05-31 | 18:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0