Sprungit!

Jag är dööööd.. Eller, jag har precis återupplivats.

Jag har varit ute och prungit nu, som jag lovat mig själv att göra. Den här gången sprang jag 3.2 km på 23 minuter..Vet inte vad jag ska tycka om det? Bra för att vara mig, men annars rätt dåligt väl? Om man tänker så här, skoljoggen är ju 5 km, och det ska man tydligen springa på 30 minuter. Så, om jag nu sprang typ 3 km på 23 minuter, ska jag alltså klara att springa 2 km till, på typ 10 minuter? Klarar jag det? När jag sprang typ 2 km för nån vecka sen tog det 15 minuter..

Usch. Uschuschusch. Jag är verkligen sjukt nervös inför skoljoggen på fredag. Varför ska jag tävla ens? Juste, för MVG:t jag tänker behålla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0