Firat Fanny

Hejhej! :)
Som sagt så fyller Fanny år idag, och det har vi firat med tårta, bullar och kakor utomhus, tillsammans med farmor, farfar och mormor. och med tanke på att det är påsk, så fick även jag lite små presenter, alltid trevligt! Farmor och farfar har åkte hem, men mormor är kvar och ska sova här. Hon bor lite längre bort..
har varit ute och solat, och även försöka lära mig vollyboll av Fanny. Jag är inte så duktig direkt, opch fick ju jätteont på handlederna.. Märks att jag är nybörjare?
Nu sitter jag och pluggar.. Inte roligt, men ligger så efter så jag måste. Nej nu ska jag forstätt amed den där spanskan... Puss!

Förresten, har ni tänkt på att jag knappt lägge rin några bilder just nu? Har fotat en del, men inte laddat in. Ska göra det, så får ni en lite blandad bildbomb senare! Blir det bra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0