Never say Never

Tjenatjena alla glada! :D
Blev ju ingen bra uppdatering igår direkt, satt helt enkelt inte vid datorn utan var upptagen med annat roligt!
Fast än gårdagen började dåligt, med klädkris, fuldag, panik på nationella proven osv, så slutade den helt perfekt! Efter skolan åkte jag, Annie, Maja och Karin typ direkt till Tumba och mötte Linnea, sen drog vi in till stan. Gick till Sergels för att köpa biobiljetter till Never say Never, men det fanns bara 2 kvar?! Så irriterande, men dom sa att vi kunde komma tillbaka senare om någon inte hämtade ut biljetterna. Så vi gick och åt under tiden, och skämde ut oss på toalettan haha... Stackars gubbe haha. Nej men sen gick vi tillbaka till bion, och gissa vad? Några hade inte hämtat ut sina biljetter så vi fick 5 platsen bredvid varandra längst upp, överlyckliga! Maja coh Karin var typ överglada, Linnea som inte ens gillar Justin Bieber var väl inte så himla glad hehe.

Men i alla fall, filmen var så sjukt underbart bra! Helt awsome! Vi fick kramp i kinderna för att vi log så mycket.. Asså Justin är ju inte bara sjukt söt, utan har även stoooor talang! Spelar massa instrument, dansar grymt, sjunger fantastiskt, bra på basket.. Och så verkar han ha en så härlig personlighet. Haha efter bion kändes det som att man lärt känna honom på riktigt, som om man var värsta kompisar liksom!
Fyra av oss var helt hyper efter bion i alla fall, gick runt där och sjöng, dansa, skratta och skrek.. Fick typ en hel vagn för oss själv på tåget där vi sjöng och dansa, undrar varför ingen satte sig där? Haha någon skulle ha filmat..
Men sen var vi så glada så ville inte hem liksom, så det blev en spontan övernattning hos Annie med fyra galna tjejer.. Bieber-fever?! Typ haha. Nej men lovat oss att inte bli sådär hysteriskt läskiga fans, men hallå, vi måste ju se nån konser?!

Jag sa igår att jag alltid gillat honom, men att jag efter filmen älskade honom ännu mer. Men det var väl inte helt sant, har faktiskt haft en liten hatperiod.. Men nu är jag back om track! :D


I say Justin you say Bieber, Justin... Bieber!!! xD

Kommentarer
Postat av: Maja

BÄÄÄSTA FILMEN EVER !<333333

2011-04-09 | 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0