Igårkväll

Hejsan ! :)

Tog lite efterlängtad sovmorgon idag, riktigt skönt. Blev så sjukt trött igårkväll, så behövde sova.
Men det var i alla fall en lyckad fredagskväll! Vi såg ju först på bio, och filmen var jättebra! Brukar inte vara min typ av filmer direkt, men den var väldigt bra och jag hoppas det kommer en uppföljare. Och filmen blev ju inte direkt sämre av att huvudpersonen var dösnygg.. ;)
Men efter bion åkte vi i alla fall hem hit och åt middag, våfflor till efterrätt eftersom det var våffeldagen, snackade och hade det mysigt. Måste göras om! :)

Idag kommer mormor och morbror hit en stund, fikar väl lite och så. Sen blir det att gå ut och träffa några skulle jag tro. Tar dagen lite som den kommer! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0